Οι λειτουργίες μας έχουν τυποποιηθεί με την χρήση πρότυπων εντύπων και αιτήσεων. Συνεπώς, για τις μεταξύ μας συναλλαγές, επιλέγετε το κατάλληλο έντυπο από την παρακάτω λίστα, το συμπληρώνετε και μας το καταθέτετε. Για να αποφεύγονται προβλήματα, μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε την τρέχουσα έκδοση των εντύπων.
Αν θέλετε να υποβάλετε πρόταση, ίσως να χρειαστείτε τα στοιχεία μας.
Κατεβάστε σε μορφή pdf:
Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής των εντύπων με τους κωδικούς Δ0, Δ1, Δ2, Δ2α, Δ8, Δ9, Δ13, Δ14, Δ15, Δ16, Ο4, Ο7, Ο8, Ο9, Ο17, Ο19, Ατ1, Ατ1α, Ατ3, Ατ7, Ατ9, Ατ17, Ατ18, με χρήση ψηφιακής υπογραφής και του εντύπου με κωδικό Ατ2 με χρήση απλής (σκαναρισμένη) υπογραφής.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη ψηφιακή υπογραφή των παραπάνω εντύπων είναι η μετατροπή του εντύπου σε pdf αρχείο (εάν το έντυπο δεν είναι ήδη σε pdf αρχείο) και η απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής στα ηλεκτρονικώς υποβαλλόμενα έντυπα σας.
Πληροφορίες για τα προσωπικά ψηφιακά πιστοποιητικά θα βρείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του Κέντρου Λειτουργίας Δικτύου.
Για απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού επισκεφτείτε την ιστοσελίδα https://pki.auth.gr/secure/issue_user.php.
Η διαδικασία για την ηλεκτρονική υποβολή εντύπου είναι η εξής:
Σύμφωνα με την επικαιροποιημένη πολιτική χρηματοδότησης των συνεδρίων (ΣΥΝ. 677 / 28 - 11 - 2017) που τίθενται υπό την αιγίδα των Τμημάτων / Σχολών του ΑΠΘ, το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης ανά είδος εκδήλωσης διαμορφώνεται ως εξής:
Είδος Εκδήλωσης | Ποσό |
---|---|
Σεμινάριο (διάρκειας 1/2 μέρας) | 300€ |
Ημερίδα | 400€ |
Εθνικό Συνέδριο | 800€ |
Διεθνές Συνέδριο | 1.200€ |
Επιπλέον, σύμφωνα με την πολιτική της Επιτροπής Ερευνών, όταν ζητείται χρηματοδότηση για ημερίδες ή συνέδρια, τα οποία πραγματοποιούνται στο Συνεδριακό Κέντρο του ΚΕ.Δ.Ε.Α., το ποσό που εγκρίνεται για χορήγηση από την Επιτροπή Ερευνών συμψηφίζεται με το λειτουργικό κόστος χρήσης των αιθουσών